Autor: larva | Tytuł: Twoje zamiary są niejasne | Kategoria: LIP | Dodano: 2017.01.02 : 14.10
Od autora: Techno "W Remoncie", Nieznajoma 001, Kraków, 2016
larva /  2017.01.27 : 23.53

Chryste ! Jak tu pięknie się rozmawia o takich błahostkach ! Odwołując się do wszystkich wypowiedzi, chciałem zaznaczyć że gdzie jak gdzie - ale w tym miejscu (na tej stronie) zastanawiam się co pokazać, może aż za bardzo - ale bardzo szanuję ludzie potrafiących dostrzec coś więcej. Nawet w błędach. Wracając do samego kadru - kwadrat był by bardzo oczywisty - jednak w tym zdjęciu najbardziej podoba mi się nie sama bohaterka, ale to jak jedno spojrzenie wyróżnia ją spośród innych ludzi - może ciekawszych, jednak to właśnie to "Wyłowienie z tłumu" najbardziej mi się tu podoba. Żeby była jasność, wpadłem na to dopiero po dłuższym zastanowieniu. Mówiłem już Wam że mam problem z czytaniem zdjęć? Nie?

Omaticaya /  2017.01.25 : 22.37

Aż się łezka w oku zakręciła, Andre się objawił, Miguel zripostował, Imć Horusie, wiem to wszystko....
Z premedytacją poczynił em to co poczyniłem.

Każdy czerpie z kadru coś innego, GRUNT TO WOLNOSC WIDZENIA, każdy z nas wyeksploatował by ten kadr inaczej....

A Larva już przegląda szuflady za następnym kadrem co go można ciąć prawo-lewo

MiguelAngelo /  2017.01.12 : 00.15

Omaticaya - świadomie nie truję koledze o kwadratach. Nie nakłaniam go do zatracenia głębi tej fotografii. Tło jest równie ważne jak plan pierwszy. Uniesiona ręka w tłumie jest równie ważna jak wzrok wlepiony w obiektyw. Kwadrat mógłby spłaszczyć nieco i bardzo wypaczyć tę historię.
Ale wiadomo - rzecz gustu.

Lampart /  2017.01.11 : 22.22

"Gęste" (mój oddech optyczny) Techno katakumby? (de gustibus non est disputandum) niemniej kadr kinematograficzny PRZEDNI.

horus /  2017.01.10 : 07.36

Tu nie chodzi o poprawność oczywistą Omaticaya. Fotografia którą komentujemy to dwie historie. Jedna to 2+1 ze słupem pośrodku, druga (wg mnie bardziej interesująca) to kontekst postaci spoglądającej prosto w obiektyw ze światłem i domyślnym tłumem w tle (ta uniesiona ręka!). Ona ostrzega lub przypomina o czymś, a może i zalotnie zaczepia autora. A wyłaniający się osobnik z prawej powoduje, że ją właśnie chce się ostrzec. Przestrzeń z prawej ma więc historię, głębię i moje zainteresowanie. Larva nie potrafiła wybrać z tych dwóch jednej wiodącej lub łączy je w całość. Wy z kolegą Pattem wybraliście nieoczywistą Lewą, co jest - przyznam - wyrazem pewnej odwagi, pytanie czy nie proletariackiej desperacji. Opowiedz mi o tym co z lewej bo nie czuję tego. Tym bardziej, że pozostaje jeszcze banalna rozterka jak wyprowadzić linię cięcia, by nie pozbawić aktorów środkowego planu łokci. I wreszcie - co zrobić by dwie postaci skrajnie z lewej nie wyglądały na uciekające z kadru (nie lubię takiej ciasnoty, ale - przyznam - rzecz gustu).


Omaticaya /  2017.01.09 : 22.10

Horusie, czekałem aż jakieś nożyce się w końcu odezwą w odpowiedzi na moje uderzenie pięścią w stół.
To była moja pierwsza myśl lecz zbyt oczywista.

Wystrzegaj się poprawności fotograficznej ;)

horus /  2017.01.09 : 00.56

za kwadratem z prawej. bez słupa. potem (ewentualnie) lustrzane odbicie. tylko tak to widzę. :)

Patt /  2017.01.08 : 21.07

Też jestem za kwadratem od lewej proszęjaciebie, zwłaszcza, że słup prawie dokładnie podzieli wtedy kadr na pół a stąd już blisko do unisono. A może nawet i Andante.
W każdym razie jest potencjał.

Omaticaya /  2017.01.07 : 16.46

Angelo, nie syp słodzikiem, kwadratami koledze głowę zamotaj.
Zrób sobie wstapne kadrowanie rectanglem do lewej krawędzi....
Wiem, mocna Żarówka z kadru wyleci, ale MZ takie coś mdławe lepiej się spisuje....


MiguelAngelo /  2017.01.02 : 18.52

Kojarzy mi się z kadrem z filmu Xaviere"a Dolana.
Postać w centrum kadru ze wzrokiem wlepionym w obiektyw. Wyczuwam nutkę niepewności w postawie. Delikatny uśmiech, ale też obawa we wzroku. Dziewczyna w czerwieni, w okularach przeciwsłonecznych jest wisienką na torcie tego kadru.


@-Mail do Admina
F.A.Q.
REGULAMIN
Rys histeryczny
Statut KBN
Ideologia


statystyka